Heel veel pech

13 augustus 2011 - Parksville, Canada

Snel een kort berichtje van ons, uiteindelijk. We hebben met heel veel pech te kampen. De camper maakt een raar geluid en de oorzaak is niet te achterhalen. Na verschillende onderdelen verwisseld te hebben, die speciaal uit Nederland door UPS geleverd zijn, hebben jammer genoeg niet geholpen. Na heel veel gepraat, door dealer Venray en garage in Anchorage, besloten om de gok te wagen om toch door te rijden naar het Oosten en bekijken hoe ver we kunnen komen. Hopelijk laat de camper ons niet in de steek. De oorzaak zit waarscfhijnlijk in het differentieel dat gekoppelt zit aan de versnellingsbak welke na demontage en montage weer gereset moet worden wat hier in Amerika niet mogelijk is, omdat ze geen Renault apparatuur hier aanwezig is. Ter zijner tijd meer bericht.

1. Lambert van Vegchel:
    13 augustus 2011
    hallo truus en jan wat erg dat jullie zoveel pech hebben dat is echt niet leuk we hopen dat jullie de moet niet laten zakken bij ons is nog alles oke met boyke ook hij heeft bij mij thuis de weg naar boven gevonden ik was hem kwijt en opeens hoorde ik dat hij naar onder kwam heel verwonderd keek hij mij aan of hij zeggen wou wat heb ik nu weer gedaan dus......alshij weg is zit hij boven leo wordt woensdag 80 jaar dus weer feest.....grlam petra leo en boyke met een pootje
  2. Erica:
    Hallo Truus en Jan,

Wat vervelend dat jullie nu problemen met de camper hebben. Dit is niet prettig als je op deze manier moet reizen. Het is te hopen dat verder alles goed mag gaan met reizen, en dat er niet al te veel problemen komen met de camper. Het is te hopen dat het probleem opgelost kan worden zodat jullie op een rustige manier verder kunnen trekken. IK wens jullie heel veel succes met alles en hoop dat jullie reis verder goed mag verlopen.

Groetjes Erica.
  3. Jan en Ria Pluk:
    Hoi Truus en Jan,
    Vervelend dat het steeds niet wil lukken om de camper te repareren. Spannend om op die manier verder te moeten trekken. We duimen voor jullie dat het goed blijft gaan!
    Groetjes Jan en Ria
  4. Eddy en Wendy Lubbers:
    Succes he;)
  5. Veerle en Daniel:
    14 augustus 2011
    Hoi Truus en Jan,
    We volgen ook de hele tijd jullie ongelooflijke trip door de VS en Canada.
    We kunnen ons voorstellen hoeveel telefoontjes, stress ... autopech met zich meebrengen.
    Wij waren in juni op een Deens eiland. We hadden 2 rolstoelen, 2 tilliften maar geen 2 auto's. Autopech, die omwille van 'reset' problemen niet opgelost konden worden op het eiland. Toen zat er niets anders op dan met de auto naar Zweden te gaan (was per boot dichtsbijzijnde bestemming). Elektronica he ...
    Hopelijk stoort het geluid niet te veel en kunnen jullie toch ontspannen verder trekken.
    We kijken uit naar de verdere reisverhalen. De oostkustverhalen waren zo herkenbaar omdat we er ook al waren. Dus nu wachten we op de verhalen van het Wilde Westen omdat we daar ook ooit geweest zijn.
    Groetjes
    Veerle en Daniel
  6. Verheijen:
    16 augustus 2011
    Ik zal voor jullie duimen dat het goed blijft gaan. Het is denk ik niet fijn rijden met het idee dat het misschien mis gaat.
    Geniet maar lekker van al het moois wat jullie daar tegen komen.
    Groetjes fam. Verheijen
  7. Pierre en Marie-Rose:
    16 augustus 2011
    Hallo Truus en Jan
    Wat jammer voor jullie met de pech aan de camper.
    Wij hopen dat alles weer goed komt en dat jullie zonder problemen de reis kunnen vervolgen. Alle goeds
    Groetjes Pierre Ingrid Marie-Rose