Korte samenvatting

26 april 2011

Inmiddels zijn we ruim 3 weken op pad. We mogen nog 48 weken. Wauw! We hebben verschillende Staten aangedaan, zoals Maryland, Pennsylvanion, Delware, New Jersey, New York, New Hampshire, Main. In Canada Quebec en Ontario. Veel grote steden bezocht o.a.: Philadelphia, Manhattan (Langs New York), Boston, Providence, Quebec, Montreal en Ottawa. We hebben verschillende National Parken en Museums bezocht. Vele prachtige historische gebouwen en kerken bekeken. Zoveel natuurschoon. Wij hebben gigantisch veel indrukken op mogen doen. Elke dag had wel iets nieuws voor ons in petto. Geen problemen met slaapplek, we worden meestal dubbel bewaakt, met camera en security. Nog geen problemen met onze voorzieningen gehad. Wel met de camper en die heeft Jan gelukkig op kunnen  lossen. We hebben inmiddels 3301 km afgelegd en grote temperatuurverschillen meegemaakt. Van -10 graden, dicht bervoren meren, grote ijsschotsen, tot + 20 graden. Mensen genietend van het zonnetje.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Erica:
    26 april 2011
    Leuk om even weer wat van jullie te horen, wat jullie allemaal gedaan en gezien hebben. Zo te horen hebben jullie in een korte tijd al veel inrukken van het land opgedaan, en veel gezien. Ik hoop dat we nog veel op jullie webblog mee mogen genieten van jullie mooie reis, van wat jullie hebben gezien en hebben meegemaakt op jullie reis. Ik geniet mee van het mooie reisverslag. Ik vind het zelf ook altijd heel erg leuk om te horen hoe er in andere landen geleefd wordt, of van de cultuur van het land. Ik wens jullie verder nog een mooie en goede reis toe zonder problemen In Nederland is het nu lekker warm. Met Pasen hebben we hier 23 tot 26 graden gehad. Lekker weer voor buiten te zitten. Nu is het ook nog mooi weer.

Groetjes Erica.
  2. Wim en Carla Hoedemaekers:
    Hallo Jan en Truus,

We zijn blij weer iets van jullie te horen! Zo te zien zitten jullie goed op schema. De warme temperaturen van hier zullen jullie binnenkort ook wel eens kunnen verwachten, denk ik. Maar goed, geniet van de natuur zoals die is, dat is al heel fascinerend. Alleen tornado's mogen wegblijven he.
    Fijn dat jullie rustige slaapplaatsen kunnen vinden want uitgerust zijn voelt heerlijk en ontspannen. Jan en Truus bedankt voor het berichtje en tot de volgende keer!

Heel veel groetjes van Wim, Carla, Erik en Ruud
  3. Piet en Mariet:
    Hoi Truus en Jan,
    Wat een afwisseling. Geen dag hetzelfde, geen temperatuur gelijk, telkens andere natuurschoon. Avontuur ten top.
    Geniet ze en tot gauw weer.
    Piet en mariet.
  4. Fons:
    27 april 2011
    hallo Jan en Truus,
    Ik probeer het nog 'n keer. Had al een berichtje gemaakt en verstuurd, maar is nergens meer te vinden, ligt waarschijnlijk in de grote oceaan.
    Elke dag kijk ik of er weer nieuws is van jullie en dat is heel wat voor een digibeet zoals ik.
    Zoveel nieuwe dingen en belevenissen. Ik stel me zo voor dat jullie soms bekaf zijn 's avonds. Als jullie terug zijn moeten we minstens een maand bij jullie komen logeren om alle foto's te bekijken.
    Hier in Nederland schiet de lente letterlijk uit de grond. De natuur is minstens twee of drie weken voor op andere jaren. De temperaturen zijn zomers. We genieten ervan. A.s. vrijdag gaan we naar Frankrijk voor een week. Heerlijk in de tuin en het bos werken.
    Jullie moeten de groeten van moe van der Maessen hebben. Ze wordt erg vergeetachtig maar ze weet nog wel wie jullie zijn. Ze is ook in Amerika en Canada geweest, en kan er ook nog over vertellen, hoewel ze veel namen vergeten is. Ze heeft er goede herinneringen aan.

dikke knuffel, Hennie
  5. Maaja:
    Hi Truus & Jan,

It was great meeting you. I'm glad you got to experience a little bit of sunshine and warm weather for a change. More rain in the fore cast. If you happen to drive by this way on your way home, please drop in for a visit again.
    Enjoy your travels

cheers, Maaja, Larry & Quill

cheers, Maaja
  6. B@er:
    Hoi Jan en Truus,
    Ik zie dat jullie in die 3 weken al heel veel gezien hebben en dus ook verschillenden dingen meemaken, chique toch, daar doe je het voor.
    Doe rustig aan en geniet van alles wat jullie tegen komen, tot de volgende keer en hopelijk alleen leuke dingen.
    Vuul groet oét Blierick
  7. caroline:
    28 april 2011
    Hoi Jan en Truus, Met plezier lees ik jullie verslag. En wat een prachtige foto´s staan erop de blog. En dan te bedenken dat jullie pas 3 weken onderweg zijn. En wat jullie dus nog allemaal voor moois te wachten staat.
    Geniet ervan. Gr Caroline

Geniet er maar van,

Groetjes Pierre Ingrid en Marie-Rose
  9. Els Keijsers Jakobs:
    1 mei 2011
    Wat jullie al allemaal gezien hebben in 3 weken is helemaal geweldig en dan hebben jullie nog 48 weken te gaan.
    Helemaal te gek. Veel plezier en geniet er van maar dat zal zeer zeker wel lukken.

Groetjes Els
  10. Ad,M.J.en Roxane van Liempd:
    2 mei 2011
    Wat een mooi reisverslag ,we hopen dat jullie nog veel kunnen genieten dan kijken wij mee. Geniet en pas goed op je zelf.Veel groeten uit Maastricht van Ad, M.J. en Roxane.
  11. thea fleuren:
    2 mei 2011
    hoi Jan en Truus.
    jullie zijn nog maar 3 weken weg maar als ik het verslag lees lijkt
    het wel n maand of zelfs meer, zoveel als jullie al gezien hebben.
    wat leuk is om te lezen.
    maar goed dat jullie niet in amerika zijn waar allemaal die stormen en tornado's zijn daar is het niet pluis.
    allebei nog veel reisplezier en tot de volgende x
    groetjes thea.
  12. Renate:
    3 mei 2011
    Tjee nog maar net onderweg en al zoveel gezien...ja het is echt waarzinnig...
    Handig dat Jan zelf ook een beetje kan klussen...aan de camper dan.
    Geweldig reisverslag tot nu toe.....hopelijk volgen er nog meer.
    Wil julllie verder heel veel plezier toewensen...geniet er lekker van...maar zo te zien doen jullie dat ook wel.

Tot een volgende x

Groetjessss Renate ut Mieldere
  13. Nettie Achten:
    17 juni 2011
    Hallo wereldreizigers,
    Wat een prachtige reis,wat een belevenissen.
    Wat een uitvoerige verslagen, moet je in boekvorm uitgeven bij terugkomst.
    Een heel fijne tijd nog in de States, en wij blijven jullie volgen.
    Groetjes uit Blitterswijck
    Hub en Nettie