Vakantie in Amerika

ik volg jullie.
    Jac
  2. Frank van Gerven:
    26 december 2010
    Ik volg jullie ook. Zelfs nu van de bank
  3. Geert & Esther Camps:
    28 december 2010
    hallo

Ziet er al leuk uit, moet ik zeggen zo'n reisschema, zijn jullie alleen op het kaartje niet wat landen vergeten, zoals Oostenrijk, waar wij samen zijn geweest.

We zijn benieuwd naar het verloop

Groetjes en goede jaarwisseling

Esther en Geert
  4. heriga magermans:
    30 december 2010
    Dag Jan en truus
    Ik volg jullie zeker net als Martijn maar die schreef alleen niets.
    Van jullie verwacht ik zeker meer nieuws als ik dit al zie.
    Geniet van de voorbereiding dan zal de rest vanzelf gaan.
    Groet Jo en Heriga
    Restaurant bowling Venray
  5. Truus Jenniskens:
    31 december 2010
    Hoi Jan en Truus,

Ik snap dat loggen nog niet zo goed, maar zal ook regelmatig een kijkje nemen op deze pagina. Als ik nog wat jonger was geweest had ik ook nog wel zo'n trip willen maken!!

Veel geluk voor 2011!!
  6. Ad en Hanneke Koets:
    1 januari 2011
    Hebben jullie het leuk gehad in Zeeland
  7. Piet en Mariet:
    2 januari 2011
    Hallo Truus & Jan,

De voorbereidingen zijn in volle gang en de dagen beginnen af te tellen. Een en ander ziet er goed uit. Wij zullen volgen. Tot de woensdag
  8. caroline:
    10 januari 2011
    Hoi Jan en Truus.

Ik lees dat iedereen jullie aan het volgen zijn en dat wil ik ook graag doen. Alleen kan ik nog niets vinden. Klopt het of ben ik echt dom blond en gehandicapt? Laat maar via de mail anders weten wat ik fout doe.

gr Caroline
  9. John Weerensteyn:
    17 januari 2011
    We gaan jullie volgen, sucses met de voorbereidingen.
    Groetjes John en Ingrid
  10. Wilbert & Mariëtte:
    17 januari 2011
    Hey Jan & Truus,

Fantastisch om zo'n avontuur aan te gaan.
    We wensen jullie alvast veel plezier met de voorbereidigen!
    Hardstikke leuk dat we jullie via deze reislogger straks in Amerika kunnen volgen.
    Uiteraard zien we elkaar binnenkort wel weer.

Mariëtte & Wilbert
  11. Pierre en Marie-Rose:
    18 januari 2011
    Hallo Truus en Jan
    Wij vinden het geweldig om met jullie samen te reizen.
    Wij thuis op de bank en jullie in de camper door dat prachtige land.

Chapeau !!
  12. Piet en Marij Hermans:
    18 januari 2011
    Hoi Jan en Truus,

Heel veel plezier met de voorbereiding van jullie grote reis.
    En nog veel meer plezier met de reis zelf.
    Geniet er maar lekker van.
    We volgen jullie wel via de reislogger.

groetjes Piet en Marij
  13. Marion Loeffen:
    22 januari 2011
    Truus en Jan
    Leuk dat ik jullie adres heb om op de hoogte te blijven van jullie geplande grote reis. Geweldig succes en veel groetjes
  14. Annette en Richard:
    1 februari 2011
    Hoi We gaan jullie volgen Hoor........ Geniet van alles.........
    Groetjes Annette en Richard en Rick Tim en Niels Hogenboom
    je weet wel van Handicamp
  15. Joep & Marijke:
    1 februari 2011
    Hee Truus en Jan.
    Ook voor jullie gaat nu de grote reis beginnen. We wensen jullie een fantastische onvergetelijke reis. Mocht je niks te doen hebben, je kunt ons volgen op onze site onder "verslagen".
    We hebben nog maar twee maand te gaan :-)
  16. Ellyvan dijck:
    11 februari 2011
    Hallo Truus en Jan, ik heb de website gevonden en ga jullie mooi volgen op avontuur door Amerika
  17. Anja Weijs-Bouten:
    11 februari 2011
    Hallo Truus,

Het is geen toeval dat wij jou op de markt tegenkwamen.
    Wij wensen jouw en Jan natuurlijk ook een hele fijne tijd in Amerika, en succes met de voorbereidingen.
    We zullen jullie volgen via jullie website.

Heel veel groetjes,

Peter en Anja
  18. B@er:
    13 februari 2011
    Hallo Jan en Truus,
    Ik vind het sjiek voor jullie wat jullie allemaal ondernemen, ik wens jullie veel plezier in amerika en geniet van alles wat je onderweg tegenkomt. Ik zal jullie proberen te volgen, misschien heb ik af en toe skype aan staan kunnen we dan ff samen kletsen.
    Ik ben vanaf nu 3 maanden thuis zoals je weet en heb dus genoeg tijd maar zit niet altijd voor de pc, in april ben ik bijelkaar 14 dagen weg eerst naar Praag dan met de pv naar R'dam en dan nog een midweek rond Vlissingen.
    Veel groeten voor jullie beide en we spreken of schrijven elkaar nog. Hoije hè
  19. Ad,M.J.en Roxane van Liempd:
    24 maart 2011
    Hallo Jan en Truus,
    Wij vinden het heel gezellig en interessant om jullie te volgen.Veel succes en alvast goede reis
    Romjad
  20. Renate:
    26 maart 2011
    Zo zo nu is het bijna zover...gisteren was je laatste werkdag...ga er vooral van genieten...hoe gaat het met je kriebels in je buik die je gisteren had.
    Zal je wel missen als toffe collega...maar ik hoorde nog dat je a.s. Maandag nog even langskwam....

Zal je volgen via deze site....

Groetjessss ut Mieldere
  21. Wilbert & Mariëtte:
    26 maart 2011
    Hey Jan & Truus,

Nog effe en dan is het zover. De laatste voorbereidingen zijn natuurlijk in volle gang! Hopelijk is alles goed verlopen.
    We wensen jullie een ongelofelijke en fantastische reis!
    Enne.....gezond weer thuis komen.
    We zullen jullie volgen via de site en wie weet ook nog wel via skype (als Mariëtte weet hoe dit werkt).

Groetjes,

Wilbert & Mariëtte
  22. Jan, Marjolijn en Iris:
    29 maart 2011
    Hoi Jan en Truus,
    We wilden jullie op de valreep (of misschien zijn jullie al onderweg) nogmaals een goede reis wensen.
    We gaan jullie zeker volgen en zijn benieuwd naar jullie avonturen!
    Liefs Jan, Marjolijn en Iris
  23. Theo en Marianne Bos:
    29 maart 2011
    Hallo Truus en Jan,

Het begint nu natuurlijk al echt te kriebelen en bij jullie zijn het niet de gewone lentekriebels zoals wij die hebben!!

15386 mijl voor de boeg, geweldig toch! Wij wensen jullie heel veel plezier en succes op deze geweldige reis. Geniet er samen van! Wij jullie jullie zeker volgen.

Groetjes Theo en Marianne
  24. Anny Wijnen:
    31 maart 2011
    Wij willen jullie een fijne reis toewensen vindt het alleen jammer dat jullie niet meer op de laatste mails geantwoordt hebben.

Groetjes
    Jac en Anny
  25. Marjo en Stephan Moskes:
    1 april 2011
    Lieve mensen, wij wensen jullie een hele fijne tijd, met veel gezondheid lievde en geluk. Geniet van jullie geweldige reis,
    Knuffels en groetjes,

Stephan en Marjo Moskes.
  26. Grada Janssen:
    3 april 2011
    Hoi Truus en Jan, fijn dat ik jullie, op de valreep nog effe, goeie reis, heb kunnen wensen.
    Ik had niet in de gaten dat jullie al zo vroeg in April jullie biezen gingen pakken. Ja, ik had ook niet meer aan de kerstkaart gedacht , met daarop jullie informatie, druk, druk.
    Het is een heel geregel geweest voor het zover was, heb net jullie site gelezen.
    Daarom zijn jullie er nu zeker aan toe om te gaan genieten en we gaan het allemaal volgen.

Groetjes Hennie en Grada
  27. thea fleuren:
    4 april 2011
    Hoi Truus en Jan. Ik ben net te laat zag ik om jullie n goeie reis te wensen dus hopelijk hebben jullie dan alvast n goede reis gehad en zijn goed aangekomen. Spannend nu kan het eindelijk beginnen. HEEEL VEEL PLEZIER en geniet van de tijd die komen gaat.

Groetjes Thea en Theo fleuren.
  28. Mariet en Huub:
    12 april 2011
    Hoi Truus en Jan ik had niet in de gaten dat jullie al weg waren,maar ik wil jullie een fijne reis wensen.Heel veel plezier op
    deze spannende reis.Geniet ervan.
    Greotjes mariet en huub
  29. Manita en Bart:
    13 april 2011
    Hoi Jan en Truus, Ik had al een berichtje verstuurd. Is volgens mij niet aangekomen. Truus, ik heb je geen goede reis meer kunnen wensen omdat ik je niet meer gezien heb. Dus bij deze. Een hele goede reis en geniet er van. Het is zo voorbij. Ik blijf jullie volgen en zal ook wat vanuit Blitterswijck laten horen.
    groetjes van ons allemaal en van Frost
  30. Tony Maitimu:
    13 mei 2011
    Hallo Jan en Truus,

Zit er allemaal prachtig uit, ik blijf jullie volgen : )
    Een fijn weekend!

LtrZ tonY Maitimu
  31. Marion Loeffen:
    14 mei 2011
    Hallo allebei
    Wat een geweldige verhalen allemaal. Jullie maken erg veel mee. geniet ervan groetjes Marion