Naam:
171
Foto’s:
2275

Over ons

Wij zijn Jan en Truus en samen zijn we 122 jaar oud en wonen 35 jaar samen. Ons motto is: pluk de dag. Wij proberen zoveel mogelijk te genieten want morgen kan het anders zijn. Ik heb een lichamelijke beperking zodoende moet ik goed rekening houden met alles wat ik doe. We hebben een gezamelijke hobby en dat is REIZEN. Liefst trekken wij zelf rond op onze eigen manier en in ons eigen tempo door de natuur en door minder toeristische gebieden om zodoende met de lokale bevolking in aanraking te komen. Kicken vinden wij dat.

Over onze reis

Deze keer gaan we voor de 2de keer de oversteek maken naar het Wilde Westen. In 2011 zijn we er eerder geweest. Met eigen camper, die we deze keer over hebben laten zetten met de boot naar Halifax. Door Canada, Alaska en de Verenigde Staten willen we trekken. Ons motto is alles kan, maar niets moet. We hebben er zin in. America here we come.

We hebben al veel landen mogen bezoeken, zie onder. Niet alle landen zijn geschikt om met een rolstoel/rollator te doen. Kom je veel opstakels tegen. Maar waar een wil is, is een weg. Vaak zijn de mensen erg behulpzaam.

Bezochte landen

Wij hebben 59 landen (24%) bezocht:

Andorra, Australië, België, Bosnië en Herzegovina, Canada, Cyprus, Denemarken, Duitsland, Estland, Finland, Frankrijk, Gibraltar, Griekenland, Hongarije, IJsland, Indonesië, Israël, Italië, Kenia, Kroatië, Laos, Lesotho, Letland, Liechtenstein, Litouwen, Luxemburg, Macedonië, Maleisië, Marokko, Mexico, Moldavië, Monaco, Montenegro, Myanmar, Nederland, Noorwegen, Oekraïne, Oostenrijk, Polen, Portugal, Roemenië, Rusland, San Marino, Servië, Singapore, Slovenië, Slowakije, Spanje, Swaziland, Thailand, Tsjechië, Tunesië, Turkije, Verenigde Staten, Westelijke Sahara, Zuid-Afrika, Zweden, Zwitserland.